poniedziałek, 7 marca 2011

Katalog wydawniczy listopad-grudzień 2005 (Prószyński i S-ka)

Niestety jak dotąd nie odkładałem sobie katalogów wydawniczych. Traktowałem je jako źródło newsów, a że te albatrosowe były zwykle klejone i grube (bo na cały rok) to trzeba je było rozrywać by zeskanować okładki. Cholernie tego żałuję, gdyż Albatros często dawał wczesne projekty okładek i za kilka lat taki katalog byłby fajną pamiątką.

Jeden katalog wydawniczy (zresztą to jedyny jaki dostałem od wydawnictwa Prószyński i S-ka) sobie zostawiłem, ale ten miał dla mnie ogromne znaczenie. Katalog zawierał zapowiedzi wydawnicze na listopad i grudzień 2005 r., w tym także dużą notkę o premierowej książce „Miasteczko Salem. Wersja ilustrowana”. Była to pierwsza książka, którą serwis StephenKing.pl objął patronatem medialnym, a ten katalog to pierwsza drukowana rzecz w jakiej znalazł się nasz adres internetowy.


Na stronie z Kingiem znajdziemy ponadto notki o „Uciekinierze”, „Carrie” oraz sprzedawanym w pakietach „Colorado Kid”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz