środa, 10 marca 2010

Prebook "Ręka mistrza" (Prószyński i S-ka)

Wydawnictwo: Prószyński i S-ka
Format: 146mm x 225mm
Liczba stron: 640
Oprawa: miękka (biały grzbiet)
Tłumaczenie: Michał Juszkiewicz
Nakład: ?

Jest to jedyny prebook Stephena Kinga, który nie ma wydrokowanej miniaturki okładki, a zamiast tego jest szary prostokąt z nazwiskiem autora, tytułem i napisem "okładka w przygotowaniu". Spowodowane jest to tym, że egzemplarze prasowe wyszły dość szybko w przypadku tego tytułu. Ja swój otrzymałem 29 lipca 2008, czyli 52 dni przed polską premierą. Okładka wtedy jeszcze nie była gotowa. Nie znam nakładu, ale zazwyczaj jest to kilka egzemplarzy (nawet mniej niż 10, a maksymalnie 20).

Napis na okładce: "Książka ukaże się 18 września 2008 r. Materiał prasowy. Nieprzeznaczony do sprzedaży."

Książka wydrukowana jest na białym papierze (znacznie jaśniejszym niż standardowy u Prószyńskiego), jest też znacznie gorsza jakościowo i mniej wytrzymała. Tekst jest jeszcze przed drugą korektą więc trafiają się błędy. Brak małych rysunków, które pojawiają się w książce, a są dość istotne dla fabuły (pusta przestrzeń w miejscach na nie przeznaczonych). Gdy pierwszy raz czytałem książkę, musiałem prosić Dosię o skany stron z oryginalnego wydania:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz