wtorek, 16 marca 2010

Martwa strefa (DVD)


Jedna z lepszych i bardziej znanych ekranizacji nie doczekała się u nas żadnego ciekawego wydania dvd. Film wyszedł tylko w wersji gazetowej (Kino Domowe) i osobno z inną okładką i nadrukiem na płycie, ale identyczną zawartością. Niestety nie jest to jedyny przypadek w naszym kraju gdzie film godny dobrego wydania ogranicza się do gazetówki.


Do niedawna posiadałem obie edycje „Martwej strefy”, ale że ja dobry kumpel jestem, to tę z Kina Domowego (a zaznaczyć trzeba, że miała fajniejszą okładkę i nieporównywalnie lepszy nadruk na płycie) dałem ingowi. Zostawiłem sobie natomiast książeczkę/gazetkę/tekturkę dołączoną do tamtego wydania, wewnątrz której znajdziemy:

- Cronnenberg kontra King
- Filmowy King
- Martwa strefa

Niestety w Kinie Domowym płyta jest dość mocno przytwierdzona i nie dało się jej usunąć bez niszczenia gazetki. Może teraz bym się bardziej postarał, ale wtedy aż tak mi na tym nie zależało i dziwi mnie sam fakt, że to się w ogóle uchowało. Co ciekawe w spisie treści pośród 4 zdjęć z „Martwej strefy” znalazło się jedno z „Creepshow 2” :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz