sobota, 21 listopada 2009

The LANGMaster Series: Famous Writers (CD)

Jest to gadżet, który kupiłem bardzo dawno temu. Wtedy nie miałem jeszcze takiego kuku na tym punkcie i w zasadzie żałowałem trochę wydanych pieniędzy (to był taki pierwszy objaw szaleństwa, gdy zalicytowałem w tej aukcji:-). Gadżet jest bardzo nietypowy, bo kto by przypuszczał, że w kolekcji kingowej może znaleźć się kurs języka angielskiego. Niestety muszę się przyznać, że w tym przypadku popełniłem typowy i największy błąd początkującego zbieracza – wyrzuciłem oryginalny kartonik, w którym znajdowała się płyta i jakieś dodatkowe instrukcje. Karton był dość duży i na 100% znajdowało się na nim zdjęcie Kinga. Płytkę widywałem potem bardzo często na allegro, ale zwykle za bardzo wygórowaną cenę i chyba także bez kartonu.



Zdjęcie Kinga znajduje się także okładce. Płytka jest jedną z części większego projektu do nauki języka. W tym przypadku uczymy się słuchając sławnych pisarzy. Oglądamy wywiad z Kingiem (jest to rozmowa dla SKY News z 1994 r. – tłumaczenie na StephenKing.pl), a następnie przechodzimy różne ćwiczenia z nim związane. Rozwiązujemy testy, ćwiczymy pisownie i wymowę itd.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz