piątek, 20 listopada 2009

Banner StephenKing.pl

Banner zamówiłem specjalnie na majowy zjazd zorganizowany z okazji 7 rocznicy serwisu StephenKing.pl. Kumpel, który mi to robił miał problem z szybkim wysuszeniem i ostatecznie dostałem 3 egzemplarze bannera. Dwa z małym defektem, wykonane na nieco gorszym jakościowo materiale, ale z bardziej żywymi kolorami. Na chwile obecną oba nie są zgrzane i nie są nabite kółkami. Banner główny, który rozwieszany jest na zjazdach, jest bez żadnego defektu, na bardzo dobrym materiale, nabity kółkami co 50 cm.
Wymiary bannera to 1m x 3 m.


Na bannerze znajduje się logo z krukiem, które od początku trafia na pozycje objęte patronatem przez serwis StephenKing.pl. Sam napis zrobiłem w innym stylu niż ten z logotypu patronackiego. Zmieniłem czcionkę i dodałem czerwony podpis „Polski serwis Stephena Kinga”.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz